Zastavte plýtvání odpadem

14.02.2014

Kampaň Evropské komise s názvem „Generation Awake“ se nejnověji zaměřuje na důsledky, které pro životní prostředí, hospodářskou a sociální situaci i pro jednotlivce vyplývají z neudržitelného využívání zdrojů. Cílem kampaně je informovat spotřebitele o účincích jejich spotřebního chování na přírodní zdroje a seznámit je s výhodami, které jim přinese změna těchto návyků. Centrem její činnosti jsou plně interaktivní internetové stránky ve všech 24 úředních jazycích EU, kde kreslené postavičky ukazují, jaký dopad má každodenní nakupování na životní prostředí. Generation Awake: Zastavte plýtvání odpadem!

Anketa

Zúčastnili jste se DISKUZNÍHO FÓRA k návrhům Evropské komise?
 37.2%
 62.8%
Celkem hlasovalo 78 uživatelů Výsledky dalších anket >

Diskuzní fórum

Vstupte